Ajankohtaista

Vieraile Senioriliiton jäsensivuilla! Jäsensivut -salasanasi löytyy senioriliiton jäsenviestistä tai jäsenkorttiappli-kaatiosta, kohdasta "Valtakunnalliset edut". Salasana vaihtuu melko usein!
Lataa Senioriliiton sivulta älypuhelimeesi maksuton Senioriliitto -App.

Digisorimme vinkkaa
Opettele älykännykän käyttöä jäsenemme digitaituri Lean opastamana > video Lea opastaa

Albert Edelfelt Yle Areenassa
Albert Edelfelt on Suomen taiteen ns. kultakauden keskeinen taiteilija ja ehkä suuren yleisön eniten rakastama suomalainen maalari. Edelfelt Pariisissa -dokumentti tarjoaa katsojalle kattavan näkymän Edelfeltin taiteen kehitykseen ja sen keskeisiin elementteihin. Dokumentti kertoo Albert Edelfeltin taiteesta, yhdistettynä seurantaan ensimmäisen Edelfeltin teoksia Pariisissa esittelevän näyttelyn valmistelusta, toteutuksesta ja vastaanotosta. Kuvailutulkattu. (2022.)

Senioriliiton tilastoista löytyi viime vuoden kävijämäärä näillä sivuillamme: 20319 käyntiä!
Kiitos, kun käyt.

Käy Facebook -sivullamme klikkaamassa TYKKÄÄ ja seuraa toimintaamme.

Järjestämme arpajaisia yhteiseksi hyväksi. Kuva Tuula Karhumäki 210422 Jäsentaamisesta.

Digi -vinkit Kerhot-sivustolla

HKO:n konsertit katso ja kuuntele  suorana:  HKO Screen | Helsingin kaupunginorkesteri ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Itä-Helsingin seniorit vauhdissa
viikoilla 11 - 20
(Tiistaisin Digiopastusta klo 12-14 Matteuksenkirkon Varustamolla Turunlinnantie 3)

MA 18.3. Muistijumppakerho klo 13

KE 20.3. klo 12 Taidekoti Kirpilä

TO 21.3 . ”Pankkiasioinnin turvallisuus” Toni Naumanen, yritysasiantuntija Oma Säästöpankki Oyj. Arpajaiset.

MA 25.3. Etäkahvila jäsenille klo 10

KE 27.3. Lounaskerho

TO 4.4. Jäsentilaisuus Mikaelin kirkolla:
"Kohtaamisia kolmessa kulttuurissa" Kaija ja Tapio Karjalainen.
Uusien jäsenten tilaisuus n. klo 14.15

MA 8.4. Etäkahvila jäsenille klo 10

MA 8.4. Muistijumppakerho klo 13.00

KE 17.4. Kirjallisuuskerho kokoontuu klo 10.30

TO 18.4. Jäsentilaisuus Mikaelin kirkolla: "Inkerin suomalaisista" Elina Mäkelä, Inkeri-liitto ry. Arpajaiset

MA 22.4. Muistijumppakerho klo 13.00

TO 2.5. Kevät- ja syntymäpäiväjuhla Mikaelin kirkolla klo 13.

TI 14.5. "Elämän iloa ja voimaa liikunnasta" Senioripiirin yhteiset liikuntatapahtumat, kävelykierros Suomenlinnassa opastettu kävelykierros Ti 14.5.

MA 6.5. Etäkahvila jäsenille klo 10

(KE 15.5. Retki Iittalan lasikylään.)
Lähtö Mikonkadun retkipysäkki klo 9.30
Paluu n. klo 17. Tarkista Elinalta, onko peruutuspaikkoja.

KESÄLLÄ 2024
Jäsenten Kesäterassi klo 10 etänä kerran kuussa:
MA 3.6. - 1.7. - 5.8.
Osallistu kotiterassilta, mökiltä, matkailta tai missä oletkin, linkki toimii!
Katso Toiminta - Kerhot - etäkahvila