Jäsentapaamiset

Timo Airaksinen sai jäsenemme liikkeelle mielenkiintoisella teemalla "Hyvä elämä ja onnellisuus". Meitä oli paikalla 94! Emäntämme tekivät ihmeitä saadakseen kahvin ja pullan riittämään! Kuva Tuula Karhumäki 23.3.23

Itä-Helsingin seniorien Jäsentilaisuudet pidetään noin joka toinen viikon torstai Mikaelin kirkolla⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠, Emännänpolku 1. Jäsentilaisuuksien ohjelmat sisältävät yhdessäoloa ja luentoja historiasta, nykypäivästä, tulevaisuudesta, arkipäivästä, tieteistä. Aiheitamme ei rajoita muu kuin mielikuvitus. Tarjoilua klo 13 alkaen. Ohjelma alkaa klo 13.30.

Ilmoittaudu kirjoittamalla selkeästi nimesi, osallistumismaksu 3 € sisältää myös kahvin. Voit maksaa myös kortilla. Järjestämme jäsentilaisuuksien yhteydessä arpajaisia toimintamme hyväksi. Arpa 1€. Otamme vastaan mielellämme voittoja vastaan (max 5 € arvoisia).

Teattereihin, konsertteihin ja muihin tapahtumiin on ollut suuri joukko lähtijöitä. Lisäksi matkustamme mukavassa seurassa niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Toimintaa täydentää kerhotoiminta.

Näin saavut Mikaelinkirkolle
Emännänpolku 1, 00940 Helsinki

Julkisilla liikennevälineillä saavuttaessa

1. Metrolla tullessa jää pois Kontulan asemalla, nouse liukuportaat ylös Emännänpolun suuntaan. Mikaelin kirkko näkyy oikealla. Lähde alikulkusillan suuntaan. Kävelymatka kirkolle on muutama sata metriä.

2. Useat bussit pysähtyvät Kontulantien ja Porttitien pysäkillä, josta on parinsadan metrin kävely kirkolle. Tarkista linjat HSL:n Reittioppaasta ↗

Autolla saapuessa pysäköintialueet ovat

1. Kontulantien varressa
- Kehä 1:n suunnasta tullessa käänny heti kirkon kohdalla olevan bussipysäkin jälkeen oikealle, liityntäliikenne -parkkiin, maksuton, ei aikarajoitusta
- Mellunmäen suunnasta tullessa käänny Kontulan taksiasemalla takaisin Mellunmäkeen päin ja heti bussipysäkin jälkeen oikealle

2. Naapurintien päässä (laita navigaattoriin osoitteeksi Naapurintie ja aja päätyyn asti). Tätä reittiä pääset kirkon oven INVA -parkkiin. Hiekkakenttäalue Naapurintien päädyssä oikealla, parkialueen päädyssä on 4 tunnin maksuton paikoitus, n. 100 m päähän etuovesta. Kadunvarsipaikat Naapurintiellä ovat aikarajoituksetta ja maksuttomia.