Tuoreimmat vinkit

Enter ry antaa etäopastusta tietoteknisiin ongelmiin Etäopastusta voi pyytää melkeinpä mihin asiaan tahansa, mikä tietoteknisten laitteiden kanssa pohdituttaa. Esimerkiksi laitteen ja ohjelmien asetukset ja käyttö, tiedostojen siirrot, varmuuskopiointi, pilvipalvelujen käyttö, jossain määrin myös päivitykset. Katso myös, missä saat lähiopastusta.

Itä-Helsingin pieni kulttuurihelmi
Myllypurolainen ja muutkin itä-helsinkiläiset! Joko olet tutustunut tähän pieneen helmeen? Kulttuurimylly sijaitsee Myllypuron metroaseman kupeessa, Liikuntamyllyn alakerrassa, osoitteessa:
Jauhokuja 3 A1 / C  00920 Helsinki Esteetön kulku.

Eläkeläisten kinoklubi Kulttuurihelmessä jatkuu keskiviikkona 18.1. klo 13, vapaa pääsy.  Liikuntamyllyn alakerrassa metroaseman vieressä
Kulttuurihelmi on tunnelmallinen ja kodikas kulttuuritila, jossa järjestetään esityksiä, konsertteja, korttelikino -toimintaa, harrastustunteja ja kulttuuritapahtumia kaiken ikäisille.

Kulttuurimylly sijaitsee Itä-Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä aivan Myllypuron metroaseman kupeessa, saman katon alla Liikuntamyllyn kanssa (alakerrassa).  Tutustu tarkemmin sivuilta: KULTTUURIMYLLY

Seuraavat SenioriBio esitykset:

Keskiviikkona 1.3.23 kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona
klo 15  BioRex Redi ja BioRex Tripla ohjelma julkaistaan noin 2 vk aiemmin. Lipun hinta 9 € (kaikenikäisille) Lipun hintaan sisältyy tuore kahvi!