Tuoreimmat vinkit

Enter ry antaa etäopastusta tietoteknisiin ongelmiin Etäopastusta voi pyytää melkeinpä mihin asiaan tahansa, mikä tietoteknisten laitteiden kanssa pohdituttaa. Esimerkiksi laitteen ja ohjelmien asetukset ja käyttö, tiedostojen siirrot, varmuuskopiointi, pilvipalvelujen käyttö, jossain määrin myös päivitykset. Katso myös, missä saat lähiopastusta.

Itä-Helsingin pieni kulttuurihelmi
Myllypurolainen ja muutkin itä-helsinkiläiset! Joko olet tutustunut tähän pieneen helmeen?
Kulttuurimylly sijaitsee Myllypuron metroaseman kupeessa, Liikuntamyllyn alakerrassa, osoitteessa:
Jauhokuja 3 A1 / C  00920 Helsinki Esteetön kulku.

Eläkeläisten kinoklubi Kulttuurihelmessä keskiviikkoisin klo 13, vapaa pääsy.  Liikuntamyllyn alakerrassa metroaseman vieressä. Tämän syksyn esitykset ovat päättyneet.
Kulttuurihelmi on tunnelmallinen ja kodikas kulttuuritila, jossa järjestetään esityksiä, konsertteja, korttelikino -toimintaa, harrastustunteja ja kulttuuritapahtumia kaiken ikäisille.

Kulttuurimylly sijaitsee Itä-Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä aivan Myllypuron metroaseman kupeessa, saman katon alla Liikuntamyllyn kanssa (alakerrassa).  Tutustu tarkemmin sivuilta: KULTTUURIMYLLY

Seuraavat SenioriBio esitykset:

Keskiviikkona 7.12. klo 15  Tarjolla valinnaista 2 elokuvaa: Emily  ja 23 Walks - Vielä kerran
SenioriBio kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 15  BioRex Redi ja BioRex Tripla
lipun hinta 9 € (kaikenikäisille) Lipun hintaan sisältyy tuore kahvi!