Jäsenkortti matkapuhelimeen

Kuvassa harmaapäisiä senioreita, edessä kolme rouvaa, heidän takanaan kaksi herra tutustuvat senioriliiton App'n lataamiseen matkapuhelimelle.
Kuva Senioriliiton sivuilta Jäsenkorttiapplikaatiosta: Kopioi osoite ja vieraile sivulla: https://www.senioriliitto.fi/jasenille/jasenkorttiapplikaatio/

1. Lataa Senioriliitto -App puhelimesi kaupasta. (Google Play / App Store)
2.Kirjaudu sisään, lisää Sukunimesi ja puhelinnumerosi.
3. Pyydä kirjautumiskoodi (se tulee parissa minuutissa tekstiviestinä).
4.Tökkää sormella koodia (numeroita) kopioi ja palaa avoinna olevaan Senioriliiton Appiin
5. Liitä koodi ja surfaile sivuilla.

Tässä yllä on (muokattu) jäsenkortti. Oman puhelimesi korttia klikkaamalla saat kortin kääntymään niin, että viivakoodi tulee näkyviin. Klikkamalla uudelleen kortti kääntyy takaisin alkuperäiseen asentoonsa.

Tässä sovelluksessa eli applikaatiossa on jäsenkortin lisäksi tietoja jäsenelle. Alla on esimerkkinä kuvasarja tapahtumista.

Kuten huomaat, tapahtumien ja joidenkin muidenkin osioiden kohdalla näkymän alareunassa on lisävalikko (kuvat 3 ja 4). Kuvan 5 alalaidassa on linkki ilmoittautumiseen, tässä Fame Musiikkimuseo -retkelle.

Tutustu Senioriliiton jäsenkorttiapplikaation lataamisohjeisiin senioriliiton sivuilta: Jäsenkorttiapplikaatio - Kansallinen senioriliitto ry