Jäsenille

Tervetuloa mukaan Itä-Helsingin seniori -toimintaan!
Kokoonnumme Helsingin Mikaelinkirkolla, Emännänpolku 1

Tavoitteemme on, että saat iloa yhdessä toimimisesta.
Toivomme että toiminnassamme…

• Löydät uuden harrastuksen
  • Luot uusia kontakteja
  • Saat uutta ystäväpiiriä senioriyhdistyksestä
  • Saat tietoa eläkeläisiä koskevista asioista
  • Tuet vaikuttamistyötämme ikääntyneiden puolesta
  • Tarjoamme monipuolista toimintaa, harrastuksia, kulttuuria, kerhoja ja paljon muuta
  • Säännöllisissä tapaamisissa kuullaan mielenkiintoisia luentoja ja alustuksia eri aiheista
  • Vuosittainen jäsenmaksumme on 25 €
Käy kurkistamassa Itä-Helsingin seniorit ja Senioriliiton Facebook -sivuja. Tykkää, jos tykkäät! Kuva Senioriliitto.

Lataa aluksi älypuhelimesi kaupasta Senioriliitto jäsen -App.  Kirjoita hakukuun Senioriliitto, lataa puhelimeesi. Kirjaudu sisään (kirjoita: sukunimesi ja puhelinnumerosi).

Jäsenten sivuilla voit tutustua monipuoliseen toimintaamme.
Lataa puhelimesi kaupasta Senioriliiton App. Kuukausittain saamassasi jäsenkirjeessä saat salasanan, jolla pystyt kirjautumaan Senioriliiton Jäsenille -sivuille ja hyötymään sivuistamme! Huomaa, että salasana vaihtuu melko usein.

Uudelle jäsenelle tarkoitettuihin asioihin pääset tutustumaan tästä.

Yhdistysten toimijoille (puheenjohtajille, sihteereille, jäsenrekisterin hoitajille, hallituksen jäsenille)  tarkoitetut sivut aukeavat täältä.

Senioriliiton jäsenten sivuilla löydät tietoa esimerkiksi jäseneduista, jäsenmatkoista, jäsenkorttiapplikaatiosta sekä ohjeita ja artikkeleja sosiaalisen median käytöstä.