Jäsentilaisuudet 2021 kevät

HYVÄ ITÄ-HELSINGIN SENIORI!

Koronapandemia rajoittaa edelleen toimintaamme. Tämän hetkiset kokoontumisemme on peruutettu huhtikuun loppuun asti ja sitä ennen emme järjestä jäsentilaisuuksia eivätkä kerhomme kokoonnu.

Aivan kaikkea ei ole peruutettu. Unelma Krakau, Lea Grönlund ja Hannele Nuojua toimivat emäntinä.  Kokoonnumme kaksi kertaa kuukaudessa. Osallistujat tekevät itse sisällön kahvikerhoon, voit kertoa muille jostakin hauskasta sattumuksesta tai kysellä neuvoa mieltä painavasta asiasta. Tule rohkeasti mukaan, lähetä Hannele Nuojualle (hannele(at)hannelenuojua.fi) viesti ”pyydän etäkahvilinkkiä” ja häneltä saamasi linkin avulla voit osallistua kahvitteluihin.

Myös kulttuuria on tarjolla virtuaalisesti. Kotisivuillamme on muutamia linkkejä joiden kautta voi seurata musiikki- ja teatteriesityksiä, mm. Ooppera Baletti tarjoaa virtuaalisesti La Boheme-oopperan, Jää-oopperan, Covid fan tutte-oopperan ja Aikalisä-oopperan. Ja mikä parasta nämä ovat maksuttomia. Myös AmosRexin Egyptin loisto ja Taidehallin Kudottua kauneutta -ryijynäyttely on nähtävissä virtuaalisena. Käy myös Facebook -sivullamme!

Lähetämme seuraavan jäsentiedotteen kun voimme aloittaa toimintamme. Luvassa on mielenkiintoisia luentoja mm. psykologi, filosofian lisensiaatti Pirkko Lahden aiheena on ”Hyvän elämän eväät” ja professori Mikko Viitasalon esitys ”Tuntematon Paasikivi”, lisäksi puhutaan hyvästä ruoasta ja hauskoja musiikkiesityksiäkin on mukana ohjelmassa. Tässä muutamia aiheita mainittuna. Alkuvuoden teemat siirretään syksyyn.

Mikäli yhteystietosi muuttuu, muistathan ottaa yhteyttä Esa Eklundiin ja pyytää häntä korjaamaan tiedot ajan tasalle (ks. yhteystiedot/hallitus).

Etäkahvit Teamsillä jatkuvat! Seuraavina keskiviikkoina klo 10:
20.1. - 3.2. - 17.2. - 3.3. - 17.3. - 7.4. - 21.4. - 5.5. - 19.5.
Unelma Krakau ja Lea Grönlund toimivat emäntinä. Osallistujat tekevät itse sisällön kahvikerhoon, voit kertoa muille jostakin hauskasta sattumuksesta tai kysellä neuvoa mieltä painavasta asiasta.  Pyydä Etäkahvi -linkkiä:  (hannele@hannelenuojua.fi) viesti ”pyydän etäkahvilinkkiä” ja häneltä saamasi linkin avulla voit osallistua.

Jäsentapaamisissa noudatamme THL:n ohjeistusta.
Ilmoittaudu tapaamista edeltavinä perjantai -tiistai aikana;
sihteeri riitta.poukka@gmail.com

Pyydä myös etälinkki Teams -osallistumiseen Kevätkokouksesseen: (hannele@hannelenuojua.fi) sama linkki toimii kaikissa jäsentapaamisissa.

Jäsentapaamiset torstai klo 13

18.02.    SIIRRETÄÄN MYÖHEMMÄKSI!
               Hyvän elämän eväät Pirkko Lahti, Psykologi,
               filosofian lisensiaatti

04.03.     Sääntömääräinen kevätkokous. Hybridikokous
                Kokouksen virkailijat paikalla, muut etäyhteydellä.
                Ilmoittaudu etukäteen.
                (Huutolaisuus/orjuus Suomessa, Esa Eklund,
                jäsenrekisterivastaava,   Itä-Helsingin seniorit ry
                Esan esitys siirretään myöhemmäksi)

18.03.    Siirretään syksyyn 2021!
               Hyvää ruokaa kestävään arkeen
               Maija Soljanlahti, kehittämispäällikkö, Marttaliitto