2023 Tammikuu

Hyvä Itä-Helsingin seniori!

Vuosi 2023 tuo toimintaamme erilaisia uudistuksia. Jäsentilaisuudet ja hallituksen kokoukset sekä kirjallisuuskerho ja muistijumppakerho siirtyvät uusiin tiloihin, Mikaelin kirkkoon Kontulaan, osoitteeseen Emännänpolku 1. Kirkko on esteetön, ja siellä on suurehko seurakuntasali, jossa jäsentilaisuuksissa voimme olla myös esitysten ajan. Syksyllä aloitettua digiopastusta saa ennen jäsentilaisuutta. Opettelemme siinä mm. ilmoittautumaan ”senioriapin” kautta teattereihin ja muihin tapahtumiin.

Kirkolle pääsee julkisilla kulkuneuvoilla parhaiten metrolla Kontulan asemalle. Myös bussi 95 tuo Itäkeskuksesta kirkon lähelle. Omalla autolla tuleville on opaste kirkolle, jonka läheisyydessä on parkkitilaa. Saapumisohjeet seuraavalla sivulla.

Lounaskerho jatkaa entiseen tapaan etukäteen testatuissa paikoissa, mutta uuden vetäjän toimin. Kävelykerhoja on kaksi, joista toinen jatkaa Laajasalon ympäristössä ja toinen Vuosaaressa.  Jäsenten Etäkahvilatoiminta jatkuu entisellään. Kaikkiin kerhoihin ja jäsentilaisuuksiin ovat tervetulleita niin vanhat kuin uudetkin jäsenet.

Merkitse kalenteriisi sinua kiinnostavat kulttuuritapahtumat ja retket. Ilmoittaudu hyvissä ajoin, jotta mahdut mukaan.
Jäsentilaisuuksissa kuulet lisää tietoa. Yhteystiedot löytyvät tiedotteen lopusta.

Hallituksen puolesta,
Leena Söder, puheenjohtaja